2016. október 19., szerda

Belül is azt éreztem, NŐ lettem!

Hetek alatt nagyon sokat javult a műtét utáni állapotom. A fájdalom szinte elmúlt, helyette inkább olyan érzés lett, mintha befeszülne időnként, ami inkább kellemetlen, mintsem fájdalmas. A formája, a látványa rengeteget változott. Nagyon szép lett, kezdett természetesebb lenni, és a felső duzzanat kezdett lemenni. 

Nagyon elégedett lettem és belül is azt éreztem, NŐ lettem! Meg is leptem (elsősorban) magam, két csodálatos melltartóval, és nagyon jó érzés volt, hogy nem a kitömött melltartók között kell válogatnom. A  páromat is teljesen lenyűgözte a látvány. Ahogy rám nézett, nem is lehet leírni pontosan, mi volt a szemében. A büszkeség, a vágy, az elégedettség egyvelege és még talán több is volt, amit a tekintetében láttam, és persze ki is mondta a pozitív gondolatait. Egy kapcsolat rendeződését nem lehet csak a szebb és nagyobb mellektől várni, de igenis számítanak a női idomok. Hiszen, ha elégedettek vagyunk magunkkal, az kihat az egész kisugárzásunkra, és sokkal pozitívabban állunk az életben mindenhez. 


Az első fürdőruhás élmény érdekes volt. Úgy éreztem, mindenki engem néz, és csak a melleimet nézik. Fura volt, hogy fürdés után nem kell kinyomni a szivacsos melltartóból a vizet. Nagyon jól éreztem magam, szinte büszke voltam magamra,sokkal csinosabbnak láttam és éreztem magam.

Sportolás közben a méret egyáltalán nem volt zavaró a feszülős felsőkben, és a tükörből egy elégedett, kicserélt, csillogó szemű  „NŐ” nézett vissza.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése