2016. július 26., kedd

Nem izgulok a műtét előtt és nem is félek!

Felpörgettem az eseményeket, ha már ráléptem a változtatás útjára nem szerettem volna hónapokat várni. Így nem maradt 3 hetem a műtétig, hogy mindent elintézzek. 

3 vizsgálatra volt szükség labor, EKG, amit háziorvosom egy alkalom alatt elintézett és a mammográfia vagy mell ultrahang, amit ugyan magán úton, de szinte napokon belül elintéztem. A közben felmerülő kérdéseimre az asszisztens mindenben maximálisan segített és leírta pontosan mit kell tennem a műtét előtt és mire van szükségem, de a doktor úr is jelezte nyugodtan hívhatom. 


A környezetemben bárki kérdezte izgulok-e? - a válaszom mindig az volt: nem, egy cseppet sem izgulok és nem félek! Maximálisan megbízok az orvosomban. Ami feszültség, - ha lehet így nevezni, csak a lassan 4 éves kisfiam miatt volt. Hogy fogjuk kibírni egy darabig, hogy nem bújhat hozzám, este nem feküdhet rám, nem tudom felvenni az ölembe, nem tudok részt venni a programokban maximálisan egy ideig? És amit nehéz lesz kibírni, hogy elmarad a számomra „levegőt” jelentő mozgás. Imádok sportolni, mozogni nem is tudom elképzelni, hogy 1 hónap kimarad, sőt az intenzív mozgásig több hónap...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése