2017. június 22., csütörtök

Mellnagyobbításom után fél évvel


Fél év után lelkemben a rózsaszín köd leszállt, és előjöttek a negatív gondolatok, mivel nem tudok edzeni még mindig teljes erőbedobással, illetve rengeteg gyakorlatot nem tudok csinálni, mert azonnal érzem a fájdalmas feszülést, és sajnos  pár nap után, gyógyszerszedés és pihentetés hatására csitul csak. 

Igazából az orvosom, dr. Vancsó Péter  szerint minden rendben, kerülni kell bizonyos mozgásokat. Annyira nem lettem nyugodt, megjelent a félelem, hogy mi történik, ha nem lesz jó és esetleg betokosodik? Ijesztgettek a mammográfiával is, hogy az mennyire fog fájni, és az ultrahang nem mutat ki minden elváltozást, tehát nem biztos, hogy jó ötlet azt a vizsgálatot kihagyni. Vancsó doktor úr megnyugtatott, hogy az MR ilyen esetben a legjobb. 

A vágás elvileg még szépülni fog, de a bal mellem alatti kicsit lejjebb sikerült, ami annyira nem zavar, de jobban örültem volna, ha olyan szépen takarásban van, mint a jobb oldali. A méret abszolút ideális, pont olyan visszajelzéseket kapok, amiket vártam. Egyáltalán nem feltűnő, mondhatni diszkréten nőies. A formáján néha gondolkozok, hogy biztos jó döntés volt-e a kerek változat, mivel a fölső része - főleg a bal oldalon - kicsit kiemelkedő. Egy kicsit jobban át kellett volna rágni ezt a forma kérdést. Utólag úgy érzem, gyorsan meghoztam a döntést, gyorsan túl akartam lenni az egészen, nehogy meggondoljam magam. 

Hogy még egyszer, ha két életem volna, újra megcsináltatnám-e? Nem tudok még határozott választ adni.  Egy biztos: ismét az Esthetichungary Klinikát és dr. Vancsó Pétert választanám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése